Eksklusivitet "baseret i Tyskland"

NEWSHA - private haircare er et af Europas hurtigst voksende professionelle hårplejemærker med ægte Lovebrand-karakter.

Som en familieejet virksomhed udvikler og sælger vi eksklusiv hårkosmetik - med global vækst. Siden 2013 har vi utrætteligt erobret vores faste plads i udvalgte saloner og hos kræsne skønhedselskere.

I vores NEWSHA hovedkvarter banker hjertet i vores livsstilsbrand. Her er vores rødder, her blev grundstenen lagt for at gøre NEWSHA til det, det er i dag. På dette sted samles fagafdelinger som produktudvikling, ordrebehandling, økonomiafdeling, logistik, marketing, salg og uddannelse for med passion og entusiasme at yde deres bedste hver dag.

Deres vision: at forene kompromisløs ydeevne med elegant emballagedesign, ubetinget passion, udvalgte duftnoter, særlige formuleringer og høj kvalitet.

I dag har ikke kun over 3500 udvalgte partnersaloner opdaget deres kærlighed til NEWSHA og deler deres begejstring med deres kunder - verden over sværger det skønhedsinteresserede community til Haircare fra NEWHA. Når man først har brugt det, er man begejstret for altid - dette fænomen ses især i premium-creator-branchen. Kendte influencere samarbejder med brandet fra dag 1 og anbefaler deres yndlingsprodukter ubetinget - for mange er dette mærke så meget mere end Haircare - NEWSHA er en livsstil.

NEWSHA - historien bag mærket

NEWSHA er historien om stolthed og idealer. Historien om en hemmelig skat i en lille indviet kreds. Historien om en privat drøm fra verdensomspændende hårspecialister. I 2010 begyndte en international gruppe af venlige frisører i et lille oplag at fremstille deres egne high-end professionelle produkter privat. Førsteklasses produkter, der ikke går på kompromis og forener kvalitet samt eksklusivitet. I flere måneder rejste krukker og flasker uden navn og etikette, bevogtet som sande skatte, frem og tilbage mellem denne indviede kreds og ledsagede frisørerne mystisk ved hver brug. Det syntes først som en drøm, som disse stylister havde realiseret sammen for sig selv. De havde en kostbarhed i hænderne: Produkter med værdifulde aktive ingredienser, udarbejdet med al den samlede erfaring og krav fra professionelle hårspecialister. Derpå udviklede sig en raffineret kollektion af produkter fra disse idealister, som kompromisløst troede på kvaliteten og den bedst mulige ydeevne af hvert produkt, fra Shampoo til olie. Ren luksus for håret.

Den private fremstilling af kollektionen i små mængder var meget tidskrævende og dyr, men deres begejstring voksede støt og tiltrak opmærksomhed fra flere Haircare-eksperter, som "også absolut ville have et lille udvalg". Visionen var at gøre denne eksklusive kollektion tilgængelig for mange andre passionerede frisører. Blev der udviklet noget helt særligt på det rette tidspunkt? Ville det være muligt at producere en sådan krævende serie i større oplag? Ideen blev mere og mere konkret, og det blev besluttet, at skatten i 17 krukker ville være en ny form for luksus, eksklusivt for udvalgte frisører og kræsne kunder. Det, der nu manglede, var et navn, der ikke kun afspejler mærkets eksklusivitet og den høje produktkvalitet, men også brandets filosofi og anerkendelse over for dets partnere og kunder.

NEWSHA betyder den opmærksomme lytter og forener netop disse værdier og visioner. Navnet står for idealer, kompromisløshed og stolthed samt kvalitet og eksklusivitet – et særligt brand for særlige kunder.

VÆLG EKSKLUSIVITET - VÆLG NEWSHA